این یک مسئله شناخته شده است: خریداران آنلاین باید با این واقعیت روبرو شوند که نمیتوانند به صورت حضوری از کسی کمک بگیرند. “آیا این کیف به اندازه کافی بزرگ است که لپتاپ من جا شود؟”، “اگر سایز اشتباه بخرم چه میشود؟ آیا میتوانم محصول را برگردانم؟”، “آیا فروشگاه شما به شهر یا روستای من ارسال میکند؟ و هزینه آن چقدر است؟”
این شکها و بسیاری دیگر یک مانع واقعی برای فروش هستند: طبق برخی آمار، ۳۵ درصد از کاربران اگر نتوانند پاسخ سریع سوالات خود را در سایت تجارت الکترونیک پیدا کنند، تصمیم به خرید محصولات مورد نظر خود نمیگیرند.
با افزونه سوالات متداول (YITH FAQ) برای وردپرس و ووکامرس، شما میتوانید یک سیستم پرسشهای متداول راهاندازی کنید که دو مزیت دارد: از یک سو، میتوانید یک صفحه پرسشهای متداول ایجاد کنید تا به تمام سوالات مکرر در مورد فروشگاه خود پاسخ دهید (مانند حمل و نقل، پرداختها، سیاستها، بازگشتها، بازپرداختها و غیره) و از سوی دیگر، میتوانید یک بخش پرسشهای متداول برای هر صفحه محصول ایجاد کنید تا به سوالات خاص در مورد محصولات خود پاسخ دهید (مانند اندازهها، پارچه، ابعاد، راهنمای شستشو و غیره).
افزونه پرسش های متداول با اکثر قالب های وردپرس و ووکامرس کاملا سازگار است و مشکلی در وبسایت شما ایجاد نمیکند
دانلود رایگان افزونه سوالات متداول
دانلود رایگان افزونه سوالات متداول | YITH FAQ
امکانات افزونه سوالات متداول
- تجربه کاربری فروشگاه خود را بهبود ببخشید و به مشتریان خود اطلاعات دقیقی درباره پرداختها، حمل و نقل، سیاستها و غیره در یک بخش پرسشهای متداول آسان برای استفاده ارائه دهید؛
- یک صفحه با سوالات متداول ایجاد کنید و هر گونه شک یا تردیدی که مشتریان شما ممکن است قبل از خرید یک محصول داشته باشند را برطرف کنید؛
- پرسشهای متداول سفارشی برای نمایش در صفحات محصول ایجاد کنید و تمام اطلاعات لازم برای تصمیمگیری آگاهانه برای خرید را به مشتریان خود ارائه دهید؛
- با اجازه دادن به کاربران برای یافتن پاسخ سوالات خود بهطور کامل بهصورت خودکار، حجم کار تیم خدمات مشتری خود را کاهش دهید؛