• ویترین محصولات تمی
  • محصولات بومی وردپرس
  • قالب های وردپرس
  • افزونه های وردپرس
  • قالب های استاتیک

Utouch | قالب وردپرس کسب و کار های دیجیتال

آیا به دنبال قالب وردپرس قابل توجه با کیفیت بالا هستید؟ Utouch یک قالب مناسب برای راه اندازی شگفت انگیز شرکت های فناوری اطلاعات، تجارت، فناوری دیجیتال و … است. افق های تجاری جدید را با قالب وردپرس کسب کار و فناوری دیجیتال یوتاچ کشف کنید و یک وب سایت باورنکردنی برای فناوری های نرم افزاری ایجاد کنید!

قالب وردپرس Utouch با توجه به جدیدترین روندها در دنیای توسعه وب ساخته شده است. صفحه ساز قدرتمند کینگ کامپوزرKingComposer ” اجازه می دهد هر ایده ای را در خود جای دهد! به همین دلیل است که پوسته Utouch یکی از بهترین قالب های وردپرس است.

فرصتی برای ارائه ایده کسب و کار خود به تمام جهان پیدا کنید

Utouch

طراحی خیره کننده و چشم نواز Utouc

قابلیت Utouch به دلیل ترکیبی عالی از بلوک‌های صفحه، آیکون‌های UI/UX و طراحی شگفت‌انگیز، تمامی درخواست‌های شرکت‌های راه‌اندازی، کسب‌وکار، فناوری اطلاعات و نرم‌افزار را برآورده می‌کند. آزادی کامل برای واقعی کردن ایده های خود! …

صفحه ساز قدرتمند
بهترین ویرایشگر Frontend Live
همه ویرایش ها را در حالت زمان واقعی نشان می دهد. رابط بصری آن شما را با ابزارک های متعدد، لغزنده های شگفت انگیز، تنظیمات پاسخگو و سایر ویژگی ها شگفت زده می کند. مهم نیست که متخصص وردپرس یا مبتدی باشید، KingComposer دانش ضروری از توسعه وب را در اختیار شما قرار می دهد.
کسب و کار خود را بالا ببرید!

طراحی رسپانسیو

طراحی وب ریسپانسیو نمایش شگفت انگیز وب سایت را در هر فرمت صفحه نمایش دستگاه تضمین می کند. استفاده از یک طراحی واکنشگرا در ترکیب با تاکتیک های تجاری مناسب این پتانسیل را دارد که نتایج بهتر و تاثیر شگفت انگیزی را برای هر حوزه تجاری ارائه دهد.

پلاگین های موجود

 Utouch را با افزودن تمام پلاگین ها و تنظیمات لازم برای تبدیل یک وب سایت به یک ابزار قدرتمند ایجاد می کنیم. سازگاری خیره کننده پلاگین ها و تم Utouch WordPress افق های جدیدی را کشف می کند. فرصتی برای ایجاد یک وب سایت عالی با چند کلیک بدون هیچ هزینه اضافی پیدا کنید.

کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا
فارسی سازی استاندارد و حرفه ای
سازگاری کامل با همه مرورگرها و افزونه ها
پنل تنظیمات کاملا فارسی و حرفه ای
المان های بسیار زیبا
گرافیک بالا با طرح های زیبا
هدرهای مختلف با طرح های متنوع
چندین افزونه پرمیوم موجود در پک
سازگاری کامل با rtl
امکان ترجمه همه ی فایل های موجود
گالری تصاویر حرفه ای
طراحی حرفه ای متریال

کسب کارتون همیشه پر رونق 🙂

برای امتیاز بر روی ستاره ها کلیک کنید!
امتیاز محصول : 5
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط