• ویترین محصولات تمی
  • محصولات بومی وردپرس
  • قالب های وردپرس
  • افزونه های وردپرس
  • قالب های استاتیک

Yoast News SEO افزونه ای برای افزایش قدرت وبلاگ سایت شما

همانطور که میدانید گوگل در نتایج جستجوی خود تصاویر، ویدئو،اخبار و … را جدا کرده و به صورت جداگانه میتوان آن ها را مشاهده کرد و در واقه مطالب جستجو شده را میتوان فیلتر کرد تا فقط اخبار یا تصاویر مربوط به متن جستجو شده را نمایش دهد. گوگل این امکان را دارد ولی اگر میخواید در این فیلتر گوگل و جداسازی مطالب گوگل حضور داشته باشید باید از افزونه های مربوطه استفاده کنید. ما امروز افزونه Yoast News SEO را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید اخبار خود را به سرویس google news ارسال کنید تا در نتایج گوگل در دسته بندی خاص و همه نمایش داده شود این ویژگی بسیار عالی میباشد چون وقتی کسی در نتایج گوگل گزینه news را میزند مطالب شما در اولویت خواهد بود و ورودی گوگل شما بسیار بالا خواهد رفت.

شما با نصب افزونه Yoast News SEO این امکان را برای خود فراهم میکنید تا مطالب شما در قسمت news نمایش داده شود و همین دلیل ورودی گوگل شما افزایش پیدا خواهد کرد.

"<yoastmark

افزونه Yoast News SEO

اگر می خواهید محتوا و اخبار صفحات سایتتان را در نتایج اخبار گوگل نمایش دهید پیشنهاد ما این است که از افزونه Yoast News SEO استفاده کنید.

وقتی که شما از طریق افزونه سئو اخبار و سایت های خبری ، اخبار و مقالات سایتان را به نتایج خبر های گوگل اضافه کنید، پس از سرچ و با کلیک روی گزینه نیوز می توانید مطالب خبری سایتتان را در آن قسمت نیز مشاهده کنید.

"افزونه

 

تنظیمات افزونه سئو اخبار وردپرس

Yoast News SEO سئو تنظیمات خاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که بتوانند دسته بندی های ویژه ای مانند تصویر,گالری,مقاله,موزیک و ویدئو و پست تایپ های خاصی را که شامل رسانه ها، برگه ها، تبلیغات، نوشته ها از نقشه سایت اخبار خود حذف کنند تا گوگل دیگر آن ها را نشان ندهد.

علاوه بر این ویژگی کاربران می توانند هر مطلب را در بخش اخبار گوگل شخصی سازی کنند که این کار به وسیله تنظیمات Yoast News SEO انجام می شود. چگونگی انجام این کار به این گونه است که درون باکس Yoast هر پست تایپ بخش جدیدی با نام اخبار گوگل ایجاد شده است که امکان شخصی کردن را به کاربران می دهد.

افزونه سئو اخبار و سایت های خبری می تواند یکی از راهکار های موثر و مفید در افزایش بازدید سایت و بهینه سازی سایت و سئو باشد و پیشنهاد خوبی برای وب مستران و علاقه مندان این حوزه است.

برای امتیاز بر روی ستاره ها کلیک کنید!
امتیاز محصول : 0
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط