• ویترین محصولات تمی
  • محصولات بومی وردپرس
  • قالب های وردپرس
  • افزونه های وردپرس
  • قالب های استاتیک

راهنمای طراحی آیکون و کاور

طراحی تصاویر مناسب جهت کاور محصولات یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در میزان فروش محصول می باشد لذا به فروشندگان وب سایت تمی توصیه می گردد از نکات زیر بهره ببرند:

طراحی آیکون(تصویر کوچک) :

۱- اندازه آیکون محصول ۸۰ در ۸۰ پیکسل تعریف شده و شما می توانید از تصاویر بدون کادر با پسوند png بهره ببرید.

۲- عنوان فارسی , ذکر نوع کار (مدیریت محتوای وردپرس , جوملا و …) , استفاده از عناصر (Elements) محصول هم چون تصاویر به کار رفته, در انتقال صحیح مفاهیم موثر است.

۳- معمولا به طراحان حرفه ای (فروشندگانی که چندین محصول عرضه می کنند) توصیه می گردد از یک سبک طراحی بهره ببرند.

نمونه ست های خارجی :

thumbnail (6) thumbnail (5) thumbnail (4) icon (1) icon (2) icon

thumbnail (6) thumbnail (5) thumbnail (4) icon (1) icon (2) icon

 

نمونه هایی از طرح های موفق در طراحی کاور فارسی :

 

70935_item-thumbnail NoName_80x80  11776_Thumbnail  74598_NewsWorld_80x80 2998_80x80b 29126_Glass_80x80 (1)
+ انتخاب ترکیب رنگی زیبا به همراه عبارات گویا و فونت خوانا یکی از راه های طراحی یک آیکون ساده و جذاب است.

 


طراحی کاور(تصویر بزرگ) :

۱- تصویر کاور محصول در عرض ۵۹۰ و ارتقاع ۳۰۰ پیکسل تعریف شده. در طراحی این بخش باید توجه داشته باشید که کل ظاهر و قابلیت های کار شما باید به نحوی در کاور لحاظ شود.

۲- درج تصاویر محصول در رزولوشن های مختلف (responsive) در معرفی بهتر کار شما موثر است.
لینک های مفید:  عکس برداری تمام صفحه از سایت , طراحی کاور آنلاین , دانلود فایل های فتوشاپ

۳- ذکر قابلیت های کلیدی و ویژگی های طراحی محصول از موارد با اهمیت در طراحی کاور است.

 

نمونه هایی از طرح های موفق :

 

 

 

  

 

+ در نگاه اول ظاهر محصول شما معرف هویت و کیفیت کار شماست…

توسط
توسط
توسط
توسط
توسط
توسط